المتابعون

مدونة مزيكا نيو


Get mshtaq chat group | Goto mshtaq website
مدونة مزيكا نيو |يحتوي علي كليبات اغاني برامج تليفزونيه كليبات عربيه اغاني اجنبيه افلام اجنبيه افلام عربيه العاب اغاني شعبي مصارعه موبيلات مشاهده افلام اون لاين اسلاميات مسلسلات مشاهده كأس العالم

أهداء الي قلبي N والي كل عاشق اهداء من القلب الى القلب 20012

نشرت من طرف : ♥яaнaƒ๘(•̮̮̃•̃)๘нaм∂є(•̮̮̃•̃)ℓσνє  |  في  7:24 م 2

|مدونة مزيكانيو |يحتوي |علي |كليبات |اغاني |رومنسي |برامج |تليفزونيه |كليبات عربيه | كليبات اجنبيه | اغاني اجنبيه | افلام اجنبيه |افلام عربيه |العاب | اغاني شعبي | مصارعه | موبيلات | مشاهده افلام اون لاين | اسلاميات | مسلسلات | مشاهده | كأس | العالم | بث | مباشر | مشاهده كأس العالمبث مباشر | اخبار هامه |قرائت اجمل كلام في الحب |

أهداء الي قلبي N والي كل عاشق اهداء من القلب الى القلب كلمات حب  أهداء الي قلبي N والي كل عاشق اهداء من القلب الى القلب كلمات حب  أهداء الي قلبي N والي كل عاشق اهداء من القلب الى القلب كلمات حب  أهداء الي قلبي N والي كل عاشق اهداء من القلب الى القلب كلمات حب  أهداء الي قلبي N والي كل عاشق اهداء من القلب الى القلب كلمات حب  أهداء الي قلبي N والي كل عاشق اهداء من القلب الى القلب كلمات حب  أهداء الي قلبي N والي كل عاشق اهداء من القلب الى القلب كلمات حب  أهداء الي قلبي N والي كل عاشق اهداء من القلب الى القلب كلمات حب  أهداء الي قلبي N والي كل عاشق اهداء من القلب الى القلب كلمات حب  أهداء الي قلبي N والي كل عاشق اهداء من القلب الى القلب كلمات حب  أهداء الي قلبي N والي كل عاشق اهداء من القلب الى القلب كلمات حب  

حبيببتي وروحي بحبك يا عمرى مشتاقلك كثير يا قلبي بحبك انا راح استنا لاخر نفس بعمرى 
حتي ترجع قلبي وروحي ونظرى انا مش بشوف غير بس حاجة وحدة بدنيا انتى N
انا كثير بحبك يا عمرى وحبيبتي مرنا بحبك يا عمرى بحبك ومشتاقلك كثير ونفسي اموت واشوفك
دي احلي بنوتة بلعالم احلي بنوته بلعالم حبيبتي وروحي


هكذا التقينا


وهكذا افترقنا
التقينا لقاء الازهار للربيع



وافترقنا كتساقط أوراق الشجر


كانت ليالي الصيف ملء الجفون


وبكاؤنا كان شتاء ومطر


لقد كانت حكايتنا جميلة


وموتنا فيها اجمل


على مساحات الربيع كبساط مخمل 

ألا ليت شعري ماذا جرى لتلك العيون لترحل عني....


ماذا جرى لتكون نظرتك القاتلة وانا المقتول



ماذا جرى يابسمة كل الحقول


لا..............
لم احدثهم عن اوراقنا ولم اهمس لهم بتلك الكلمات


لم اقل لهم ان شعري فيك انتحر 

وان قلبي في عيني مات


آه ياسيدتي 

لم احدثهم عن غفوتنا بين شفتيك والبحر


لم اخبرهم حتى عن تلك الآهات


اذن لماذا تعاتبينني؟ 

لمذا تعاقبينني؟


لقد طار قلبانا هكذا كالعصافير


لقد طار قلبي يا حبيبتي فغضبت


اذن علميني كيف القلب في سماء عينيك يطير


أحببتك من اول مرة


أحببتك من اول نظرة


كان قلبي كبحرك وخفقه هدير


إني احبك كهمسة الساحر للغروب


يابسمة الساقية ونغمة الغدير


ما أحلاها كانت أغانينا


ما أحلاها كانت ليالينا


ما أحلاها كانت أمانينا


هل تذكرين لقاءنا 

حين كانت عيناك قصيدتين شعريتين


وشعرك يهدر ويداك ورجلاك تلهذان


حين أشارت سبابتك نحو الشمس


حينئذ كان الأمس


وبعدئذ صرنا العاشقين

بحبك يا عمرى بحبك
 N


كل دقيقه شخصيه

حبيبتي ليه تعاتبيني ؟


وقولتي الحب حريه وشايفاني يانورعيني


في كل دقيقه شخصيه

كلمات اغنية دقيقه شخصيه وائل
وبتوتر وانا زعلان وبتنطط وانا فرحان


وطفل جميل بيضحكلك وتاخدي الضحكه 



بالاحضان


انا حنين وعرفاني .. وبالغيره واحد تاني


باخد موقف وبتهور .. وبستسلم لاحزاني



بداوي الجرح مش عارف ف نور الصبح مش



 شايف 

لاكن شايفك وانا مغمض ومش خايف اقول



 أسف


انا بدايتك وانا نهايتك وروحي بشوفها ف 


مرايتك

انا مجنون لاكن عاشق وبعشق حتي 



تكشيرتك

لامستي مشاعري م جوه انا هو ومش هو


وهتغير عشان خاطرك وحبك يديني القوة

كلمات اغنية دقيقه شخصيه وائل
انا حنين وعرفاني .. وبالغيره واحد تاني


باخد موقف وبتهور .. وبستسلم لاحزاني

بداوي الجرح مش عارف ف نور الصبح مش



 شايف
لاكن شايفك وانا مغمض ومش خايف اقول



أسف





شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

هناك تعليقان (2):

|مدونة مزيكانيو |يحتوي |علي |كليبات |اغاني |رومنسي |برامج |تليفزونيه |كليبات عربيه | كليبات اجنبيه | اغاني اجنبيه | افلام اجنبيه |افلام عربيه |العاب | اغاني شعبي | مصارعه | موبيلات | مشاهده افلام اون لاين | اسلاميات | مسلسلات | مشاهده | كأس | العالم | بث | مباشر | مشاهده كأس العالمبث مباشر | اخبار هامه |قرائت اجمل كلام في الحب | تحرير

بحبك

AddThis

BlogUpp!

I heart FeedBurner

back to top